09 de desembre 2014

A PER UNA ALTRA TEMPORADA!

CROSS GRANOLLERS
Com ja sabeu, a partir de l'1 de Novembre, vaig passar a la categoría promesa. Es un any que sol ser complicat ja que competeixes amb atletes de dos anys més, però això també hem dona un extra de motivació. De moment en el que portem de temporada,  he pres alguna desició important, que ja us comentaré més endavant.


La primera competició on m'he estrenat com a promesa de primer any, no podia ser altra que la Jean Bouin. Es una cursa a la que li tinc molt d'apreci ja que desde ben petita l'he corregut. El seu típic recorregut fins dalt de Monjuic, et permet disfrutar de les vistes. Doncs bé, vaig crusar la meta en primera posició, amb bones sensacions i amb ganes de més.





L'altra   competició important, ha sigut el Cross Internacional de la ciutat de Granollers, aquest diumenge. Aquí el canvi de categoria és força notable,sobretot en l'augment de quilòmetres (de 4 a 6,5km). Vaig tenir el privilegi de córrer també amb les seniors, tals com Natalia Rodriguez, ídol i referent.

Va ser una competició divertida, colze a colze amb les promeses capdavanteres. Finalment vaig acabar en tercera posició, amb bones sensacions però sabent que queda molt per treballar i molt per aconseguir. La distància, tot i que Granollers no es un dels corssos més exigents en quant a circuit, sempre s'em fa una mica llarga. A més vaig pujar al podi amb les atletes seniors del FCB, ja que haviem quedat primeres per equips! Tot un orgull poder estar allà dalt amb elles.

Volia donar les gràcies al millor fisioterapeuta que m'ajuda sempre que les meves cames ho demanen!! Recordeu l'important que són les descàrregues musculars regulars, per a que els nostres músculs puguin donar el 100% sense lesionar-se. Moltes gràcies Alex Alvarez Navarro- Tonus Fisioteràpia!

PODI PER EQUIPS . CROSS GRANOLLERS 

Ara a seguir treballant amb les mateixes ganes que fins ara. Poc a poc les coses acaben sortint, l'important es no rendir-se i seguir lluitant pels nostres somnis!

META JEAN BOUIN



FINS AVIAT! 

INGRID.
Publica un comentari a l'entrada

On m'ha portat l'atletisme

On m'ha portat l'atletisme