27 de gener 2015

APRENENT DELS ERRORS!

Aquest diumenge vaig córrer el meu segon 3000 de pista coberta d'aquesta temporada. Tot i ser el Campionat de Catalunya promesa, corrien amb nosaltres les atletes absolutes, ja que també era el seu Campionat.

Era una bona oportunitat per a intentar fer marca personal, i més després dels entrenaments que ens estan sortint. Al final va ser una cursa on vaig aprendre una bona lliçó.

És tant important saber anar cap de cursa, com anar a la cua. I la veritat des de ben petita sempre m'ha costat anar darrere, sempre m'he sentit més còmoda anant amb el grup del davant. Però aquestes últimes competicions amb les absolutes, m'he adonat que he d'aprendre moltes coses i que encara hem falta molta experiència!
Campiona de Catalunya promesa de 3000mll. (9'58)

Aquest diumenge tot i saber que sortirien molt ràpid, hem vaig ficar tercera, passant el primer 1000 a 3,12.  Quant vaig sentir el ritme al que havíem passat, vaig ser conscient que havia passat massa ràpid. El segon km vaig aguantar, però el últim, se'm va fer etern. Vaig acabar molt marejada, amb marca personal, baixant per primera vegada de 10 minuts , però sent conscient de que m'havia equivocat i que a partir d'ara hauré d'aprendre a regular-me una mica més.

Però bé, és important aprendre dels nostres errors i anar agafant experiència. L'atletisme és un esport en el que mai pares d'aprendre coses noves i m'encanta! Aquest divendres faré el meu primer 1500! Tinc moltes ganes! Aprofito per a donar les gràcies al meu fisioterapeuta Alex Álvarez, que ahir hem va deixar les cames perfectes per a seguir donant guerra!
     
      
Fotografia: Antonio Romero
Publica un comentari a l'entrada

On m'ha portat l'atletisme

On m'ha portat l'atletisme