01 de gener 2015

UNA NOVA ETAPA.

Com us vaig comentar, aquesta temporada he pres una decisió important...des de fa un mes, estic entrenant amb la Maria Carbó. Vaig veure que no podia seguir entrenant sola, sense grup i amb l'entrenador a 400km. Sentia que si realment volia millorar com atleta, havia de prendre una decisió. 

Etapes que s'acaben per a deixar que en comencin d'altres. Però es important recordar-les..

 Volia donar les gràcies primer de tot al entrenador que hem va descobrir com atleta a un cross, quant jo només tenia 8 anys; Rafa Flores, sempre t'agrairé tot el que m'has ensenyat i tot el que vas fer per mi, van ser 10 anys plens de bons moments que mai oblidaré. I també volia donar les gràcies a Vicente Avila, per aquesta any i mig, en el que hem aconseguit moltes coses tot i les dificultats d'estar tan lluny i no poder-nos veure casi gens. MIL GRÀCIES ALS DOS.
Aquest mes amb tu, Maria, m'has retornat la il·lusió, m'has fet tornar a disfrutar entrenant i has fet que hem senti capaç de tot un altre cop. Crec que juntes podem arribar molt lluny, hem sorprèn amb la facilitat que hem comprens. MOLTES GRÀCIES a tu i al teu grup de entrenament per acollir-me des del primer dia i fer-me sentir una més.

Aprofito per a parlar de la Sant Silvestre de Vilafranca d'ahir, va ser la meva primera Sansi, una experiència molt bona i que de ben segur repetiré l'any que ve!! 

FELIÇ ANY NOU I A SEGUIR CORRENT! 

Un 2015 ple de nous objectius ens espera!! 


Publica un comentari a l'entrada

On m'ha portat l'atletisme

On m'ha portat l'atletisme